Nawilżająca odżywka ułatwiająca rozczesywanie została zaprojektowana, aby zapewnić miękkość i ułatwić rozczesywanie włosów po każdym myciu. Gęsta i kremowa, o działaniu błonotwórczym, owija trzon włosa, poprawiając jego elastyczność. Stosowana po umyciu szamponem przywraca objętość i blask.
Zawiera:
Naturalne nawilżacze: pokrywają włosy, ułatwiając ich rozczesywanie
Olej kokosowy: bogaty w kwasy tłuszczowe, o działaniu odżywczym, zmiękczającym i naprawczym na włókno włosów
Olej makadamia: o właściwościach ochronnych i nabłyszczających włosy
Phytosinergia: kompleks roślinny stworzony z aloesu, o działaniu nawilżającym; oleju arganowego o właściwościach zmiękczających; keratyny roślinnej, ekstrahowanej z konopi i ryżu o działaniu wzmacniającym.
Pojemność: 200ml.
BEZPIECZEŃSTWO: Testowana klinicznie. 98% Składników pochodzenia naturalnego. Bez Parabenów, Silikonów, Barwników. Delikatnie perfumowana bez alergenów. Testowana dermatologicznie. Odpowiednia dla skóry wrażliwej.
KLUCZOWE SKŁADNIKI:
► phytosinergia
► aloes
► argan
► kreatyna roślinna
► olej kokosowy
► olej makadamia
► naturalne nawilżacze
UWAGI: Tylko do użytku zewnętrznego. Stosuj na nienaruszoną skórę. Przechowuj w miejscu niedostępnym dla dzieci. Unikaj kontaktu z oczami. Wyprodukowano we Włoszech.
SPOSÓB UŻYCIA: Rozprowadź wmasowując na mokre włosy. Spłucz. W przypadku kontaktu z oczami natychmiast przepłukać zimną wodą.
To Linia do pielęgnacji włosów Tricologica łączy doświadczenie w zastosowaniu naturalnych składników z badaniami w zakresie pielęgnacji włosów, uzyskując specjalistyczne produkty.
Sekretem linii Tricilogica jest specjalnie opracowany kompleks roślinny PHYTOSINERGIA o działaniu silnie regenerującym. W jego skład wchodzą: Aloes, Olejek Arganowy, Keratyna, wspomagające odbudowę i wzmacnianie włosa na całej jego długości. Tricologica to bogata oferta dla utrzymania zdrowych, lśniących i mocnych włosów.
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.